فصل تنهايي

فصل تنهايي

ادبي و هنري

گوشه ای از طبیعت زادگاهم روستای کریز

 



نظرات شما عزیزان:

باغدشت خیال
ساعت22:29---2 مرداد 1391
سلا م مجدد
فکر کنم بلاگفا با لوکس بلاگ مشکل داره هر کار کردم لینک وبت را نپذیرفت. تا بعد ببینم میتونم کاری بکنم


باغدشت خیال
ساعت21:54---2 مرداد 1391
سلام دوست و همولایتی من
لینک شدی اون گیلاسا خیلی چشمک می زنند سال دیگه نگه دار اگه زنده بودیم دلی از عزا درآوریم- مهرانو سه شنبه بعداز ظهر قرار گذاشتیم که ببینم. خلاصه یک بار دیگه کتابتو وراندازی کردم. ساوه گرم گرم مثل دل دوستان قدیمی آتشینه


محمد یارمحمدی
ساعت15:14---2 مرداد 1391
این دفعه که نتونستم بیام به باغت سری بعد میام حاجی استخر باغت بود در عکسها فکر کنم باصفا است

محمد یارمحمدی
ساعت15:11---2 مرداد 1391
سلاممممممممممممممم
عجب عکسایی دلنشینه


محمد یارمحمدی
ساعت15:07---2 مرداد 1391
محمد سلام
من به وبت سرکی زدم جالب انگیز بود ویاد آور خاطراتی برایم در کریز
اومدی ساوه خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد عباس زاده ׀ تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:كريز, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , fasletanhaiy.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM